Monday, November 18, 2019

ისტ-ის გამოყენება მე-7 კლასში I სემესტრი


გაკვეთილის გეგმა



მასწავლებლის სახელი გვარი, რუსუდან ფევაძე

 პირადი ნომერი: 61010004824
თარიღი:17. 10. 2019
საგანი:მუსიკა

სწავლების საფეხური/კლასი: VII კლასი

მოსწავლეთა რაოდენობა: 4 მოსწავლე

სსსმ მოსწავლე: არ არის კლასში

გაკვეთილის თემა: ანტონიო ვივალდი-„წელიწადის დრონი“- გაზაფხული

გაკვეთილის მიზანი: გაიგონ ბავშვებმა ანტონიო ვივალდის ბიოგრაფია.

შეძლონ მუსიკის მოსმენის შემდეგ, გადმოსცენ თავისი შთაბეჭდილება სიტყვიერად ან ნახატის საშუალებით,იმსჯელონ თუ როგორ გამოხატა კომპოზიტორმა ვიოლინოს ტემბრის საშუალებით ბუნების საოცარი ხმები.

   მუს.VII.5 მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.

. საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით გამოწვეულ შთაბეჭდილებაზე:

.განსაზღვრავს  მუსიკალური ნაწარმოების ჟანრს, სტილს.

.მოსმენის დროს ახასიათებს მუსიკის გამომსახველობით საშუალებებს.



#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
 I აქტივობა:
მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას, მიზნებს და შეფასების კრიტერიუმებს.აქვე შევახსენებ ქცევის წესებს.

II აქტივობა:
საშინაო დავალების წარდგენა.
მოსწავლეები გააკეთებენ პრეზენტაციას ვივალდის ბიოგრაფიაზე.
 







III აქტივობა:
მოსწავლეები   მას შემდეგ რაც გაეცნობიან ვივალდის ბიოგრაფიას, მოისმენენ ნაწარმოებს „წელიწადის დრონი“.
აქ კლასი იყოფა ორ ჯგუფად.
ორივე ჯგუფი წერს მოსმენილი ნაწარმოებიდან მიღებულ შთაბეჭდილებას.
აქვე ვაფასებ ორივე ჯგუფს.

IV აქტივობა;
მოსწავლეები ასრულებან დავალებას სამუშაო რვეულში.


აქტივობა:
გაკვეთილის შეჯამება.
დავუსვავ კითხვას თუ რა იცოდნენ მოსწავლეებმა ა.ვივალდის შესახებ
 და რა ისწავლეს ახლა. T სქემის საშუალებით მოსწავლეები დაფაზე მოახდენენ გაკვეთილის შეჯამებას.ხოლო სსსმ მოსწავლეები
 T დიაგრამას  შეავსებენ წინასწარ ჩემს მიერ გამზადებულ ფურცლებზე.
  საშინაო დავალება: ბავსვებს ვთხოვ სახლში ინტერნეტის საშუალებით მოისმინონ ა. ვივალდის „გაზაფხული“ და მისგან მიღებული შთაბეჭდილება დაწერონ ჩანახატის სახით.





























კითხვა-პასუხი



















ინდივიდუალურად






































ჯგუფური მუშაობა





























ინდივიდუალურად











ინტერნეტი,ოთიაშვილის დამხმარე ლიტერატურა, სახელმძღვანელო.



ფერადი ფანქრები, ფურცლები, დაფა, ცარცი.











ინტერნეტი.პროექტორი
















































მოსწავლის სამუშაო რვეული.























დაფა, ცარცი, ფურცლები, კალამი.







1წთ







13წთ






































15წთ

































10წთ







5წთ
















1წთ



                                                       

შეფასების კრიტერიუმები
ხშირად
ზოგჯერ
არცერთხელ
1. მოსწავლე ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში.
2. კონცენტრირებულია დავალებებზე.
3. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას და ასაბუთებს მას.
4.პატივს სცემს სხვის აზრს.

        



                                         პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები

პრეზენტაციის წარდგენისას მოსწავლე ვერ ინარჩუნებს წარმომდგენის როლს. მოსწავლეს სჭირდება პრეზენტაციის ყველა ასპექტზე მუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან. მკაფიო გადმოცემა და ხმის ტემბრი.
მოსწავლე პრეზენტაციის ზოგიერთი  ნაწილის წარდგენისას ინარჩუნებს წარმომდგენის როლს.მოსწავლეს სჭიედება პრეზენტაციის რამდენიმე ასპექტზე მუშაობა.დგომის პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან. მკაფიო გადმოცემა და ხმის ტემბრი.
მოსწავლე თითქმის მთელი პრეზენტაციის მანძილზე ინარჩუნებს წარმომდგენის როლს. მოსწავლეს აქვს პრეზენტაციის კარგი უნარ-ჩვევები. მაგრამ ერთ-ერთ ადგილზე ესაჭიროება გაუმჯობესება დგომის ეფექტური პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან.
მოსწავლე პრეზენტაციის მანძილზე ინაჩუნებს წარმომდგენის როლს. მოსწავლეს აქვს პრეზენტაციის შესანიშნავი უნარ-ჩვევები. დგომის ეფექტური პოზა, ვიზუალური კონტაქტი მსმენელთან, მკაფიო და ყველასთვის გასაგებ ხმაზე მეტყველება.

  


     რეფლექსია

2019     17  ოქტომბერს      VII კლასში     ჩავატარე  გაკვეთილი  მუსიკაში თემაზე:   ,,ანტონიო ვივალდი“  ისტის გამოყენებით.  გაკვეთილის მიზანი იყო  მოსწავლეებს   გაიცნოთ ანტონიო ვივალდის შემოქმედება და შეძლონ  მოსმენილი ნაწარმოების გადმოცემა.

გაკვეთილის მსვლელობისას მქონდა ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობა,
 გაკვეთილი დავიწყე  დავალების შემოწმებით. სადაც მოსწავლეებს უნდა გაეკეთებინათ პრეზენტაცია კედლის გაზეთი, თემაზე ბაროკოს ეპოქაში გავრცელებული ინსტრუმენტები მუსიკალური ჟანრები.

მოსწავლეებს გავაცანი გაკვეთილი თემა და მიზანი. ახალი მასალის ახსნისას ბავშვებს ვესაუბრე ანტონიო  ვივალდის ბიოგრაფიაზე და მოვასმენინე ნაწარმოები წელიწადის დრო რომელიც წინასწარ მქონდა მომზადებული ჩემს კომპიუტერში.

სქემის გამოყენებით მოსწავლეებს მივეცი შემდეგი დავალება უნდა დაეწერათ რა იცოდენ ვივალდის   შესახებ და რა ისწავლეს ეხლა.

  მივეცი დავალება მოისმინონ ატონიო ვივალდის წელიწადის დრო გაზაფხული და გადმოსცენ ფურცელზე თავიანთი შთაბეჭდილება.

ჩემი სუსტი მხარე იყო ის რომ ვერ დავიცავი დროის ლიმიტი აქტივობებს შორის

შემდეგში გავითვალისწინებ ამ შეცდომებს და აქტივობის დაგეგმისას განვსაზღრავ ზუსტ დროს,



                                            




No comments:

Post a Comment